/ دسته‌بندی نشده / جاذبه گردشگری کشور آمریکا
آنچه در این مقاله می‌خوانید

در اینجا ادامه جاذبه گردشگری کشور آمریکا را در مقاله ی را برای شما معرفی خواهیم کرد امیدوارم که از سفر خودتان نهایت لذت را ببرید

5- پارک ملی آرچس (Arches) از جاذبه های گردشگری آمریکاپارک ملی آرچس (Arches) در کشور آمریکا

پارک ملی آرچس در یوتای شرقی، درست در شمال موآب می‌باشد. بیش از 2000 سازه ماسه سنگی (دارای بیش‌ترین تراکم قوس‌های طبیعی در جهان) از جمله طاق معروف Delicate Arch در یوتا قابل مشاهده است. در مجموع بیش از 76000 جریب زمین برای ماجراجویان وجود دارد تا از دوچرخه سواری، کمپینگ، پیاده روی، اسب سواری، سنگ نوردی و تماشای ستاره‌های آسمان لذت ببرند.

6- دره آنتلوپ (Antelope)

دره آنتلوپ (Antelope) از جاذبه های توریستی آمریکا

اگر بگویید قبلاً هرگز Antelope Canyon را در اینستاگرام خود ندیده‌اید، دروغ می گویید. این دره ماسه سنگ – واقع در سرزمین ناواهو در نزدیکی پیج، آریزونا – به دلیل اشکالی در صخره ها که در اثر طغیان شدید ایجاد شده است، بسیار مورد توجه عکاسان است. ویژگی این مکان راهروهای بسیار بلند با عرض‌های بسیار باریک می‌باشد.

7جزیره آلکاتراز (Alcatraz): کالیفرنیا

جزیره آلکاتراز (Alcatraz) در کشور آمریکا

این جزیره 22 هکتاری محل قرار گرفتن یک زندان متروک فدرال و قدیمی‌ترین فانوس دریایی فعال در ساحل غربی است. این مکان همچنین محل اشغال تاریخی 18 ماهه گروهی از فعالان بومی آمریکا به نام سرخپوستان از همه قبایل است.

8پل گلدن گیت (Golden Gate)

پل گلدن گیت (Golden Gate) از جاذبه های توریستی آمریکا

این پل معلق جذاب و قرمز نمادی از سانفرانسیسکو است که در سطح بین المللی شناخته شده است.

مسافران می‌توانند بر روی پل رانندگی کنند، دوچرخه سواری کنند و یا راه بروند. بهترین زمان برای بازدید از پل گلدن گیت در سپتامبر و اکتبر است زیرا هوا گرم است.

9پارک ملی (Glacier) از جاذبه های گردشگری آمریکا

پارک ملی (Glacier) در کشور آمریکا

پارک ملی Glacier در شمال غربی مونتانا در مرز ایالات متحده و کانادا در نزدیکی آلبرتا و بریتیش کلمبیا است. این پارک در بیش از 1 میلیون هکتار از جمله دو رشته کوه، 130 دریاچه، 1000 گونه گیاهی و صدها حیوان از جمله خرس گریزلی، گوزن کوهی، بز کوهی، گرگینه و سیاه گوش کانادایی گسترش یافته است.

10طاق دروازه (Gateway)

طاق دروازه (Gateway) در کشور آمریکا

طاق دروازه -نمادی برای سنت لوئیس، میسوری است. این سازه بتونی و فولادی ضد زنگ 43000 تنی بلندترین طاق جهان و بلندترین بنای ساخته شده توسط بشر می باشد که در نیم کره غربی واقع شده است.

11- Florida Keys از جاذبه های گردشگری آمریکا

Florida Keys رشته ای 110 مایلی از جزایر مرجانی است که در نوک جنوبی ایالت Sunshine واقع شده است. تعداد زیادی از مردم به اینجا می‌آیند تا در این ساحل زیبا بنشینند و با یک نوشیدنی در دست استراحت کنند.

12پارک ملی Everglades

پارک ملی Everglades در کشور آمریکا

این پارک بزرگ‌ترین بیابان گرمسیری در آمریکا و سومین پارک بزرگ بعد از دره مرگ و یلوستون است. هر ساله، یک میلیون بازدید کننده برای اردو، پیاده روی، قایق رانی، کایاک، ژئوکاچ، دوچرخه، ماهی و دیدن اجمالی گونه‌های نادر و در معرض خطر از جمله گوزن دریایی، تمساح و پلنگ فلوریدا به اینجا می‌آیند.

13ساختمان امپایر استیت (Empire State) در نیویورک

ساختمان امپایر استیت (Empire State) در کشور آمریکا

ساختمان امپایر استیت هم تراز با برج ایفل به عنوان یکی از شناخته شده ترین و نمادین‌ترین بناهای جهان است. این ساختمان 102 طبقه ششمین آسمان خراش بلند در ایالات متحده است.

14دیزنی لند (Disneyland) از جاذبه های گردشگری آمریکا

پارک دیزنی لند (Disneyland) در کشور آمریکا

دیزنی لند محبوب در کالیفرنیا تنها پارک ساخته شده است که تحت نظارت مستقیم والت دیزنی ساخته شده است. با 18.3 میلیون بازدید کننده در هر سال، این دومین پارک تفریحی پربازدید در جهان پس از Magic Kingdom در Disney World در فلوریدا است.

15پارک ملی دنالی (Denali)

پارک ملی دنالی (Denali) در کشور آمریکا

این پارک ملی دارای 6 میلیون جریب جنگل، تاندرا و کوه‌های برفی در مرکز آلاسکا است. دنالی (قبلاً با نام کوه مک کینلی شناخته می‌شد) بلندترین قله آمریکای شمالی با 20310 فوت است. اینجا فقط یک جاده وجود دارد. شما می‌توانید این جا موش، گوسفند، خرس، گاو، گرگ، پرندگان و پستانداران کوچک مانند روباه، سنجاب قرمز و خرگوش‌های کفش برفی را ببینید.

16پارک ملی دره مرگ (Death Valley)

پارک ملی دره مرگ (Death Valley) در کشور آمریکا

دره مرگ در مرز کالیفرنیا و نوادا قرار دارد. نام آن بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما واقعاً آنقدر هولناک نیست. درست است که دره مرگ گرم‌ترین مکان در آمریکای شمالی است. دما در تابستان به طور متوسط بیش از 100 درجه فارنهایت است، اما می‌تواند به بیش از 120 برسد.

17- Coney Island از جاذبه های گردشگری آمریکا

Coney Island محله ای در جنوب بروکلین است. این شهر به دلیل ساحل شنی خود که دارای غرفه‌های مواد غذایی، بارها، زمین‌های بازی و تفریحی است، مشهور است. همچنین محل برگزاری مسابقه غذا خوردن هات داگ Nathan است که هر ساله در چهارم ژوئیه آغاز می‌شود.

18پارک ملی redwood

پارک ملی redwood در کشور آمریکا

پارک‌های ایالتی Del Norte Coast، Jedediah Smith و Prairie Creek در کالیفرنیا با پارک ملی Redwood ترکیب شده و 139000 هکتار در امتداد ساحل کالیفرنیای شمالی را تحت پوشش قرار داده‌اند، منطقه ای که بلندترین درختان زمین را در خود جای داده است. در پارک‌ها هتل و متلی وجود ندارد، بنابراین باید چادر بزنید.

19- Universal Studios Hollywood

Universal Studios Hollywood یک استودیوی فیلم و پارک در دره سان فرناندو کالیفرنیا است. دنیای جادوگران هری پاتر و دیگر سواری‌های مضمون دار و راهنماهای استودیوی معروف جهان در اینجا حضور دارند که به تماشاگران پارک یک نگاه دراماتیک از پشت صحنه نحوه ساخت فیلم‌ها می‌دهند.

20- میدان تایمز (Times Square)

میدان تایمز (Times Square) در کشور آمریکا

میدان تایمز قلب شهر نیویورک و “مرکز جهان” است. به دلیل وجود بیلبوردهای پر زرق و برق، چراغ‌های روشن، موزیکال‌های برادوی، هنر، مغازه‌ها و رستوران‌ها یک مقصد مهم گردشگری است. معروف‌ترین شمارش معکوس شب سال نو در جهان با حدود 1 میلیون نفر که به میدان آمده‌اند اتفاق می‌افتد. تخمین زده می‌شود که روزانه 330،000 نفر از منطقه عبور می‌کنند و سالانه 50 میلیون بازدید کننده دارد.

21موزه هنر متروپولیتن (Metropolitan)

موزه هنر متروپولیتن (Metropolitan) در کشور آمریکا

موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک، معروف به “مت”، بزرگ‌ترین موزه هنر در آمریکا است و با نزدیک به 7 میلیون بازدید کننده سالانه، سومین مکان پربازدید در جهان است.

22نشانه هالیوود از جاذبه های گردشگری آمریکا

تابلو هالیوود در کشور آمریکا

تابلوی نمادین هالیوود در کوه لی در تپه‌های هالیوود در لس آنجلس، کالیفرنیا واقع شده است. طول هر حرف 45 فوت است و در کل 352 فوت طول دارد. بالا رفتن ازتابلو غیرقانونی است (یک افسر پلیس 24/7 در آنجا مستقر است)، اما گردشگران می‌توانند مسیرهای بالا و پایین آن را پیاده روی کنند یا به راحتی آن را از هرجای شهر مشاهده کنند.

23سوزن فضایی (Space Needle)

سوزن فضایی (Space Needle) در کشور آمریکا

Space Needle نمادی از سیاتل، واشنگتن است. این برج با 605 فوت ارتفاع برای مقاومت در برابر بادی تا 200 مایل در ساعت و زمین لرزه ای به بزرگی 9.0 ساخته شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند برای تماشای مناظر فراموش نشدنی از کوه‌ها و خلیج اطراف به بالای سطح مشاهده بروند. یک عرشه مشاهده سطح پایین دیگری به نام “The Loupe” وجود دارد که دارای اولین و تنها کف شیشه ای چرخان در جهان است.

24مجسمه آزادی از جاذبه های گردشگری آمریکا

مجسمه آزادی در کشور آمریکا

مجسمه آزادی یکی از نمادهای برجسته آمریکا است و به عنوان نمادی از آزادی برای مردم در سراسر جهان شناخته شده است. عظیم مس سبز در سال 1886 توسط فرانسه اهدا شد و امروزه گردشگران از نیویورک و نیوجرسی به آنجا می‌روند تا از زیبایی او لذت ببرند.

کلیدواژه : جاذبه های گردشگری کشور آمریکا

1- بنای یادبود 11 سپتامبر

2- پل بروکلین (Brooklyn Bridge)

3- سور بزرگ (Big Sur) از جاذبه های گردشگری آمریکا

4- هتل بلاجیو (Bellagio)

5- پارک ملی آرچس (Arches) از جاذبه های گردشگری آمریکا

6- دره آنتلوپ (Antelope)

7- جزیره آلکاتراز (Alcatraz): کالیفرنیا

8- پل گلدن گیت (Golden Gate)

9- پارک ملی (Glacier) از جاذبه های گردشگری آمریکا

10- طاق دروازه (Gateway)

11- Florida Keys از جاذبه های گردشگری آمریکا

12- پارک ملی Everglades

13- ساختمان امپایر استیت (Empire State) در نیویورک

14- دیزنی لند (Disneyland) از جاذبه های گردشگری آمریکا

15- پارک ملی دنالی (Denali)

16- پارک ملی دره مرگ (Death Valley)

17- Coney Island از جاذبه های گردشگری آمریکا

18- پارک ملی redwood

19- Universal Studios Hollywood

20- میدان تایمز (Times Square)

21- موزه هنر متروپولیتن (Metropolitan)

22- نشانه هالیوود از جاذبه های گردشگری آمریکا

23- سوزن فضایی (Space Needle)

24- مجسمه آزادی از جاذبه های گردشگری آمریکا

منبع 1

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x