/ تایپ، ترجمه و نویسندگی / ابزار های رایگان برای تولید محتوا در اینستاگرام
آنچه در این مقاله می‌خوانید

ابزار های رایگان برای تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در بین مردم است.این پلتفرم جذاب شما را به تولید محتوای مختص به خودتان تشویق می کند.جالب است بدانید که اولین نسخه اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ برای سیستم عامل آی او اس منتشر شد و در سال ۲۰۱۲ اولین نسخه اندروید آن وارد بازار شد.این شبکه ی اجتماعی جذاب که بر پایه اشتراک عکس و ویدئو بنا شده است، در چند سال اخیر به سرعت در بین مردم محبوب و محبوب تر شد، به طوری که امروزه تقریبا اکثر مردم دنیا در اینستاگرام فعالیت می کنند.و اما اگر شما علاقمند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، حتما این متن را تا آخر مطالعه کنید.ما در اینجا چند ابزار یا اپلیکیشن خوب و رایگان برای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.این چند ابزار تولید محتوا در اینستاگرام شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز می کنند.

ابزار تولید محتوا در اینستاگرام چیست و چرا از آن ها استفاده کنیم؟

شاید تاکنون بارها واژه تولید محتوا برای اینستاگرام را شنیده باشید.محتوا در واقع همان پست و استوری هایی هستند که به صورت (عکس و ویدئو) در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند.امروزه درآمد بسیاری از مردم دنیا از راه تولید محتوا در اینستاگرام تامین می شود.مردم با تولید محتوا های جذاب پیج خود را تبدیل به یک پیج پر بازدید در اینستاگرام می کنند و سپس از طریق تبلیغات در این پیج کسب درآمد می کنند.

شما می توانید با ابزارهای موجود محتوای مخصوص به خودتان را در اینستاگرام تولید کرده به اشتراک بگذارید.این ابزار ها با قابلیت هایی از قبیل (ادیت کردن عکس و ویدئو ها، کپشن گذاری روی یک عکس یا ویدئو،ترکیب چند عکس در قالب یک ویدئو و…) به شما این امکان را می دهند که محتوای مورد پسند خودتان را تولید کنید.

به کمک ابزارهایی که برای تولید محتوا در اینستاگرام ساخته شده اند، بدون شک با کمی خلاقیت شما تبدیل به یک اینفلوئنسر می شوید و می توانید از پیج خود درآمد کسب کنید.

در ادامه ما چند ابزار یا اپلیکیشن رایگان برای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

ابزار تولید محتوا در اینستاگرام Facebook Creator Studio

این ابزار جذاب تمام ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا، زمان بندی ، مدیریت و … در صفحه های فیس بوک و اینستاگرام شما را اختیارتان قرار می دهد.همانطور که از اسم این ابزار مشخص است، برای استفاده از این ابزار بی نظیر شما باید به اکانت فیس بوک خود وارد شوید و سپس از قابلیت های این اپلیکیشن استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار زمانبندی پست های شما می باشد. شما می توانید به کمک این ابزار پست هایی را که می خواهید در آینده به اشتراک بگذارید را دسته بندی کنید و برای به اشتراک گذاشتن آن ها زمان خاصی را مشخص کنید.

اپلیکیشن Facebook Business Suite

با فیس بوک بیزینیس سایت(مدیریت صفحات) می توانید به ابزارهایی که کسب و کار شما برای پیشرفت در صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام خود نیاز دارد ، دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.آن هم به صورت یک جا و کامل!از این برنامه برای موارد زیر استفاده کنید:

  • پست ها و استوری ها را در صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام خود ایجاد ، برنامه ریزی و مدیریت کنید.
  • همه پیام ها ، نظرات و فعالیت هایی را که به توجه شما نیاز دارند مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی به مشتریان پاسخ دهید.
  • ببینید چه مخاطبینی از صفحه ی شما بازدید می کنند ، بنابراین می دانید که صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام شما چگونه کار می کند.
  • اعلانات یا نوتیفیکشن های مهم چه در فیس بوک و چه در اینستاگرام را مشاهده کنید و به این شکل همیشه آنلاین و پاسخگو باشید.

اپلیکیشن تولید محتوا اینستاگرام photopea

این برنامه یک ویرایشگر تصویر پیشرفته است که می تواند با گرافیک های تصویری و برداری کار کند. شما می توانید از آن برای کارهای ساده مانند تغییر اندازه تصاویر و همچنین کارهای پیچیده مانند طراحی صفحات وب ، ایجاد تصاویر ، پردازش عکس ها و موارد دیگر استفاده کنید.

این ابزار با قابلیت های بسیار خوبی که دارد به شما در تولید محتوای مخصوص خودتان کمک زیادی می کند.کارهایی از قبیل(ادیت رنگ، ایجاد نوشته در یک عکس، ترکیب چند عکس با یکدیگر و…)باعث جذاب شدن محتوای شما در اینستاگرام خواهد شد.شما می توانید به کمک این ابزار عکس ها را زیبا ترین شکل ممکن ادیت کنید.

مهم ترین ابزار تولید محتوا در اینستاگرام برنامه اینشات Inshot

اینشات یکی از بهترین ابزارها برای تولید محتوای ویدئویی در اینستاگرام می باشد که البته استفاده از آن کاملا رایگان است.می توان گفت که در حال حاضر ۹۰ درصد از تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام از این اپلیکیشن استفاده می کنند.چرا که علاوه بر ویژگی های کاربردی و زیادی که دارد، کار کردن با آن نیز بسیار آسان و کاربر پسند است.از ویژگی های این اپلکیشن پیشرفته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برش زدن ویدئو ها و افکت ها:

با کمک اینشات شما می توانید ویدئو ها را برش بزنید و یا یک ویدئوی طولانی را به چند ویدئوی کوتاه تبدیل کنید. به کمک این قابلیت شما می توانید یک ویدئو را به چند استوری تبدیل کنید.همچنین اینشات با افکت های جذاب ویدئوی شما را تبدیل به تیزر یک فیلم سینمایی می کند.افکت هایی بی نظیر که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید محتوای جذاب خودتان را تولید کنید.

فونت ها ،ایجاد عکس نوشته و زیرنویس در ویدئو:

از دیگر ویژگی های اینشات ایجاد متن در ویدئو است.شما می توانید کپشن مورد نظرتان با زمانبندی مشخص در ویدئو ایجاد کنید.همچنین شما به کمک اینشات می توانید عکس خود را تبدیل به ویدئو کنید و نوشته هایی که مد نظر دارید را به سلیقه ی خودتان به تصویر اضافه کنید.اینشات با بی نهایت فونت و انیمت کردن نوشته ها باعث جذابیت ویدئوی شما می شود.

جدا کردن موسیقی از تصویر:

یکی دیگر از قابلیت های جذاب اینشات جدا کردن موسیقی از تصویر است.شما می توانید صدای ویدئوی گرفته شده خود را حذف کنید و موسیقی مورد نظر خود را جایگزین آن کنید.این ویژگی بی نظیر اینشات را در رده بهترین اپلیکشین های ادیت ویدئو با گوشی قرار داده است.شما همچنین می توانید به عکس نوشته های خود موسیقی اضافه کنید و بازدید پست های خود را در اینستاگرام افزایش بدهید.

ادیت عکس:

شاید تصور کنید اینشات فقط برای ادیت کردن ویدئو ساخته شده است.اما باید این مورد را هم ذکر کنیم که اینشات با قابلیت های پیشرفته می تواند عکس های شما را هم ادیت کند.تمامی قابلیت های ادیت عکس از جمله( نور ، سایز ، برش زدن و …) در این اپلیکیشن پر کاربرد وجود دارد.

ابزار زمانبندی محتوا در اینستاگرام Notion

از آنجایی که زمانبندی انتشار محتوا برای دریافت بازخورد مثبت در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، برای بیشتر دیده شدن در این پلتفرم باید قوانین زمانبندی را رعایت کنید.یعنی اینکه تولید محتوای شما چارت خاصی را دنبال کند و هردمبیل نباشد.ابزار نوشن به شما در این زمینه کمک می کند.

این اپلیکشین در ظاهر یک دفترچه یادداشت ساده دیده می شود.اما با این اپلیکیشن می توانید یک تقویم دقیق از زمانبندی تولید محتواهای خود ایجاد کنید و در زمان مشخص ، با برنامه ریزی دست به تولید محتواها در اینستاگرام خود بزنید.قابلیت های بسیار پیشرفته، این اپلیکیشن آن را از یک دفترچه یادداشت ساده به یک دفتر برنامه ریزی دقیق و پیچیده تبدیل کرده است.

ابزار آنلایز پیج Not Just Analytics

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به کمک آن پیج خود را آنالیز کنید می توانید از این اپلیکیشن جذاب و رایگان استفاده کنید.این آنالیزور حرفه ای به شما این اختیار را می دهد که پیج خود را از تمام جهات مانند( رشد روزانه ی فالوئر،میانگین لایک ها ،کامنت ها و ویوی پست ها،پیشنهاد هشتگ های پر بازدید راجع به حوزه ی فعالیت شما) بررسی کنید.

دقت داشته باشید که آنلایز پیج مسئله بسیار مهمی در پیشرفت پیج است که نقاط ضعف و قوت روند کاری شما را به نمایش می گذارد تا آن ها اصلاح کنید یا ارتقا بدهید.

و آخرین ابزار تولید محتوا اینستاگرام GravTag

هشتگ ها در اینستاگرام باعث افزایش بازدید پست شما می شوند.یک تولید محتوای خوب بدون هشتگ های مناسب ممکن است به بازدید مورد انتظار نرسد.این برنامه با هشتگ های پیش فرض به افزایش لایک عکس ها ، به پست ها و رتبه بندی آن ها کمک می کند. فقط کافیست هشتگ های لازم را کپی و جایگذاری کنید.در این اپلیکیشن همه هشتگ های محبوب در دسته های مختلف موجود است ،فقط باید بعد از جستجو آن را اجرا کنید.

منبع :

1

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x