/ تایپ، ترجمه و نویسندگی / ایده های ارسال پست در اینستاگرام
آنچه در این مقاله می‌خوانید

احتمالا شما اینستاگرام را نصب کرده اید ، مشخصات خود را پر کرده و برای شروع آماده هستید. عالیه! شما به خوبی در راه ارتباط با مخاطبان هدف خود هستید. اکنون ممکن است از خود سؤال کنید که چه چیزی را ارسال کنید. در اینجا برخی از بهترین ایده های پست برای ارسال در اینستاگرام وجود دارد که به شما کمک می کند تا رابطه خود را با طرفداران خود شروع کنید و دیگران را به خود جذب کنید تا آنها دنبال کننده شما باشند.

به گفته eMarketer ، از هر چهار نفر یک نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. جای تعجب نیست که چرا مشاغل برای تبلیغ برند خود به رسانه های اجتماعی روی آورده اند. با این وجود ، این بدان معناست که مشاغل زیادی وجود دارند که فرصتهای بسیار خوبی را برای نگه داشتن مخاطبان خود مهیا می کنند.

هر بار که می خواهید یک عکس یا ویدیو ارسال کنید ، باید برای جلب توجه آنها بجنگید. بهترین راه برای انجام این کار ، ارائه پیشنهادهایی است که نادیده گرفتن و رد آنها دشوار است. در اینجا چند مورد از بهترین کارها برای ارسال در اینستاگرام وجود دارد تا طرفداران خود را با ارائه چیزی در ازای وقت و تلاش خود درگیر کنید.

می دانید که باید عکس ها و تصاویر جالبی را ارسال کنید ، اما چگونه می توانید با محتوا روبرو شوید که می تواند هر روز در مقابل بیش از ۴۰ میلیون تصویر جدید رقابت کند؟

این تعداد زیادی عکس است ، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید هر روز با یک ویژگی منحصر به فرد دیگر روبرو شوید تا مخاطبان هدفمند خود را با آنها درگیر کنید.

بهترین ایده های ارسال پست در اینستاگرام

در زیر چند ایده ارسال شده در اینستاگرام وجود دارد که عکس ها و فیلم های شما را به ارزش یک نگاه دوم نشان می دهد.

۱. نمایش محصولات خود

محصولات خود را نشان دهید ، اما سعی کنید فراتر از عکسهای سنتی به سبک کاتالوگ باشید. محصول خود را در موقعیتی منحصر به فرد یا خارج از وضعیت عادی قرار دهید. به یاد داشته باشید که همیشه سعی کنید آن را جالب کنید! شما حتی می توانید یک محصول نزدیک را ببندید و از طرفداران خود دعوت کنید تا حدس بزنند که می تواند در نظرات چه باشد. حتماً به تمام نظرات خود پاسخ دهید.

۲. پشت صحنه کارها

برخی از عکس ها یا فیلم های “پشت صحنه” را نشان دهید. اینها می تواند تصاویری از فضای کار ، دفتر شما یا نوع “نحوه ساخت” تصویر یا فیلم باشد. نکته این است که عملکرد داخلی شرکت یا تجارت خود را نشان دهید. این به افراد کمک می کند تا به شما و محصولات شما احساس ارتباط کنند و باعث می شود احساس کنند که جزئی از تیم شما هستند. اگر ارائه دهنده خدمات هستید ، یک فیلم کوتاه یا یک سری از تصاویر از آنچه انجام می دهید نشان دهید!

۳. پیش بینی ایجاد کنید

آیا نسخه جدیدی در آینده دارید؟ با نشان دادن محصول در مراحل مختلف خلق آن ، پیش بینی و هیجان را بسازید. همیشه از قسمت توضیحات برای اعلام تاریخ ها و زمان های مهم استفاده کنید تا پیروان شما بدانند چه موقع انتظار چیز جدیدی را دارند. همچنین با ارائه مسابقات یا تبلیغات می توانید پیش بینی کنید.

۴. نمایش محصولات خود

این کار را می توان در یک فیلم کوتاه یا در یک سری تصاویر انجام داد. به دنبال کنندگان خود نشان دهید که چگونه از چیزی استفاده کنند یا نتایج استفاده از محصول یا خدمات خود را به آنها نشان دهند. فیلم های بازاریابی YouTube را که توسط Blentec ساخته شد را به خاطر دارید؟ آنها محصول خود را به روشی بسیار منحصر به فرد عرضه کردند! به روشهایی سرگرم کننده فکر کنید که بتوانید محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذارید.

۵. کارمندان / شرکای مقدماتی

کارمندان و / یا شرکای تجاری خود را معرفی کنید. فیلم های کوتاه یا تصاویری که کارمندان شما را در محل کار نشان می دهد خوب هستند و می توانند به مخاطبان شما در ارتباط با برند شما کمک کنند. شما حتی می توانید یک کارمند را در هفته برجسته کنید ، و در مورد شغل آنها ، سرگرمی ها ، دوست داشتن و دوست نداشتن آنها و غیره در توضیحات صحبت کنید. البته باید حتماً قبل از انجام این کار مجوز آنها را داشته باشید!

۶. پست های طنز

طنز تزریق کنید. یک فیلم یا تصویر خنده دار دارید که به محصول یا خدمات شما مربوط می شود؟ سعی کنید یک عنوان جالب ایجاد کنید تا با آن همراه باشید. در صورت تمایل می توانید از یک خالق الگوی رفتاری استفاده کنید تا متن را درست روی تصویر قرار دهید.

۷. سؤال یا نظرسنجی

سوال بپرس. دو محصول مشابه خود را بگیرید ، آنها را در کنار هم قرار دهید و یک عکس بگیرید. در توضیحات ، از پیروان خود بپرسید که کدام یک را دوست دارند و چرا؟ از آنها دعوت کنید تا نظری بگذارند و مطمئن باشید که پاسخ می دهند.

۸. مسابقات عکس

همه عاشق مسابقه عکس هستند. شما می توانید مهارت های عکاسی خود را به مخاطبان نشان دهید و برای آن نیز پاداش بگیرید. مسابقات عکس نیز روش خوبی برای افزایش هواداران شما است. می توانید از کاربران بخواهید که عکسهای خود را با استفاده از محصولات شما با هشتگ مربوط به  خود ، همراه با یک شرح جالب منتشر کنند. یا ، آنها می توانند مبلمان مورد علاقه خود را ارسال کنند ، یا کالایی را که اولین بار از شما خریداری کرده اند.

ایده ها بی پایان است. حتماً به عنوان پاداش یک جایزه جذاب پیشنهاد دهید. این می تواند بسته به بازار و بودجه شما ، بستگی به خدمات خود ، یک کیف خوب ، بلیط برای کنسرت یا یک محصول محبوب مانند تلفن هوشمند یا تبلت باشد.

۹. عکس یک مسابقه روزانه

عکس یک روز مسابقات در اینستاگرام بسیار محبوب شده است. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که یک روز چالش ۳۰ روزه برای ارسال تصویری با موضوع متفاوت ارائه دهید. ایده ها می توانند به همان اندازه خاص یا عمومی باشند که شما دوست دارید . به سادگی یک برنامه سی روزه بسازید و تصویری از آن را در وبلاگ یا اینستاگرام خود به همراه تاریخ شروع و پایان قرار دهید.

می تواند کل مسابقه مانند موضوعی مثل زمستان باشد. یا هر روز می تواند کمی خاص تر باشد ، مانند کریسمس ، دانه های برفی ، شومینه ، تأمل ، آدم برفی و غیره باشد. همچنین می توانید یک مسابقه عکس روز به صورت تصادفی داشته باشید. هرچه این موضوع به کاربردهای مختلفی که شما از آن استفاده می کنید نزدیکتر باشد ، نتیجه آن بیشتر مرتبط و سودمندتر است. فراموش نکنید که جوایز مطلوب را ارائه دهید و از پیروانتان بخواهید که عکس ها را به طور مناسب برچسب گذاری کنند.

۱۰. مشتریان شما

قابلیت استفاده محصولات و خدمات خود را با ارسال عکس یا فیلم را از افرادی که از آنها استفاده می کنند. نشان دهید . همچنین می توانید از پیروان خود بخواهید که با استفاده از هشتگ مشخص شده ، عکس های خود را به اشتراک بگذارند.

۱۱. اطلاعات اختصاصی

پیروان اینستاگرام خود را با ارزش جلوه دهید. آنها دسته خاصی هستند که وقت خود را برای دنبال کردن شما صرف کرده اند  و با پست های شما به روز شدند. باید به آنها توجه شود.

قبل از اعلام مکان دیگر ، محتوای منحصر به فرد را ارائه دهید یا پیشنهادات ، معاملات یا محصولات جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کنید.

به آنها پیش نمایش مطالب منحصر به فرد مانند یک محصول جدید در ساخت ، نوسازی ادارات یا حتی آماده سازی برای مهمانی را معرفی کنید.

۱۲. افراد مشهور یا رهبران صنعت

هیچ چیز جالب تر از یک مشاهیر مشهور وجود ندارد ..

مطمئناً نباید از خواننده های معروف یا بازیگران پست ارسال کنید  ، بلکه صرفاً در جستجوی افراد مشهور محلی و شناخته شده برای دیدن اینکه آیا آنها از مارک شما استفاده می کنند یا چیزی را که مربوط به صنعت شما باشد تأیید می کنید ، ایده خوبی است.

۱۳. مکانهایی که می روید

به آنها بگویید که کجا بوده اید ، زیرا به پیروان کمک می کند تا در سطح شخصی تری با شما ارتباط برقرار کنند.

 اگر در یک نمایشگاه تجاری ، یک رویداد تبلیغاتی ، کنفرانس مطبوعاتی و یا حتی در فرودگاه حضور داشته اید ، به طرفداران خود اطلاع دهید.

اطمینان حاصل کنید که تصویری را با یک مکان ارسال می کنید و از آنها دعوت می کنید تا به شما بپیوندند.

شما مجبور نیستید جایزه بدهید

شما نیازی به ارائه جوایز ندارید تا طرفداران شما احساس ویژه کنند. به سادگی از آنها بخواهید که هر بار که از آن استفاده می کنند ، محصول ، نام تجاری یا نام شرکت شما را به همراه یک تصویر خوب ، هشتگ کنند. هر هفته تصویری از جالب ترین تصویر ارسال کنید. فقط تأیید می تواند زمانی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، مسیری طولانی را طی کند.

هشتگ های بی نظیر

هشتگ های منحصر به فرد یکی دیگر از راه های ایجاد برداشت های ماندگار در اینستاگرام است. بسیاری از مشاغل از هشتگ مخصوص برای تبلیغ رویدادها یا محصولات جدید در اینستاگرام و توییتر استفاده می کنند.

منبع :

1

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x