/ بنرهای تبلیغاتی و متحرک( گیف ) / آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی 
آنچه در این مقاله می‌خوانید

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

در این مقاله آموزش طراحی بنر به آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی ، نحوه ایجاد و مقیاس گذاری در آن می‌پردازیم. نکات کلیدی که باید برای ساختن یک بنر تبلیغات قوی با استفاده از گوشی رعایت کنید را مرور می‌کنیم. ساخت بنر تبلیغاتی مانند تمام‌کارهای گرافیکی، ذوق هنری شمارا می‌طلبد. کار کردن با گوشی همراه و ساخت بنر به‌وسیله آن کار دشواری نخواهد بود فقط کافی است با به‌کارگیری سلیقه خود و البته توجه به نکاتی که در ادامه آمده است شروع کنید. در این مقاله نیز طبق روال مقالات مکتب تی وی یک پروژه عملی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی را پیاده سازی می کنیم و خواهید دید چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم .

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اینکه چگونه بنر تبلیغاتی تلگرام بسازیم و یا در شبکه اجتماعی اینستاگرام چگونه تبلیغات کنیم بسیار مهم است. بنری که شما به‌منظور تبلیغات در صفحاتی مثل بلاگر های اینستاگرام استفاده می‌کنید باید هدفی را دنبال کند. بهتر است ویژگی‌هایی مثل رده سنی و جنسیت مخاطبان هدف را بشناسید و متناسب با آن‌ها طراحی کنید. درواقع در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، با رعایت این موارد شما بستری برای ایجاد تعامل و شکل گرفتن ارتباط بین بنر خود و مخاطبتان ایجاد می‌کنید.

سعی کنید باکیفیت‌ترین و خلاقانه‌ترین بنرها را طراحی کنید تا مخاطب را به سمت خود جلب کنید. توجه داشته باشید که محتوای بنری که طراحی می‌کنید مرتبط با صفحه اینستاگرامتان باشد. از عکس‌های باکیفیت، متن‌ها و رنگ‌های روانشناسی شده کمک بگیرید.

تعرفه بنر های اینستاگرامی

اگر قصد دارید کسی را به منظور ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی استخدام کنید و یا خود در این حیطه کارکنید باید بگویم قیمت طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با توجه به حجم کار، کیفیت کار و… متفاوت است. شما می‌توانید در سایت های فریلنسری درخواست طراحی بنر برای اینستاگرام بدهید و توافقی قیمتی را مشخص کنید. هزینه طراحی بنرهای ساده اینستاگرام از 200 هزار تومان شروع می‌شوند و این عدد متغیر خواهد بود. در ادامه مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به بررسی بیشتری حول ساخت بنر اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام از محبوب ترین پلتفرم ها با بازدهی بالا تبلیغات در دهه اخیر شناخته شده است. هرچه درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام شما حرفه ای تر و شکیل تر باشد سیل بیشتری از کاربران را جذب خواهید کرد. درواقع اینکه از کجا شروع کنید از مهم‌ترین سؤالات در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی است که باید به آن پاسخ دهید. در ابتدا باید اطلاعاتی مثل لوگو، هدف کار، پیام اصلی پروژه و… را جویا شوید. یک طرح کلی در ذهن خود داشته باشد. سپس متناسب هدف و انتظارتان بهترین اپلیکیشن و یا سایت را برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی انتخاب و شروع به طراحی کنید.

اپلیکیشن های ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

می‌توانید یک یا چند از ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شود را با گوشی‌ خود دانلود کنید و از آن‌ها به‌منظور ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار ها شامل لینک دانلود اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید می باشند. برای دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام ایفون به در اپل استور نام هر یک را سرچ کنید.

1. Canva: Design, Photo & Video

یک از بهترین برنامه‌های طراحی و ساخت بنر توسط گوشی نرم افزار کنوا است. می‌توانید از قالب‌های آماده این برنامه استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار به اضافه کردن و طراحی متون به تصاویر و ویرایش رنگ، کنتراست و روشنایی عکس می توان اشاره کرد. طراحی بنر تبلیغاتی با canva آسانتر از چیزی که به نظر می رسد خواهد بود. همچنین این برنامه قابلیت اشتراک گذاری طراحی های شما را نیز دارد؛ می توانید بنر تبلیغاتی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظر آن ها را به عنوان مخاطب جویا شود.

این اپلیکیشن حرفه ای در آپدیت های خود ویژگی هایش را ارتقا می بخشد و قالب های آماده و انیمیشن های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به معرفی محیط نرم افزار canva می پردازیم و خواهید دید طراحی در این اپلیکیشن چگونه پیش می رود. با باز کردن اپلیکیشن canva خواهید دید دسته بندی هایی مثل instagram post و stories برای اینستاگرام تعریف شده است، می توانید تغییرات لازم با توجه به پروژه خود اعمال کنید.

همچنین در ابتدای صفحه می توانید سایز مورد نظر، قالب پیش فرض و سوشال مدیای مورد نظرتان و سپس نمونه بنر تبلیغاتی پیج اینستاگرام را انتخاب کنید. لینکی که از برای این ابزار قرار داده شده است لینک دانلود اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید آن است. برای دانلود نسخه نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای آیفون آن به Canva یا اپل استور مراجعه کنید. 

تغییراتی مثل اضافه کردن تصویر، تغییر رنگ پس زمینه، اضافه کردن نوشته با فونت دلخواه از جمله تغییراتی است که می توانید روی پروژه خود اعمال کنید.

2. Poster Maker, Flyer Maker, Poster & Flyer Template

این اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی معرفی شده poster maker and flyer template می باشد. از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توانید قالب‌های آماده را شخصی‌سازی کنید و یا طراحی را از ابتدا شروع کنید. به منظور شخصی سازی می توانید تغییراتی در متن و فونت ایجاد کنید و یا تصاویر را ویرایش کنید و افکت دهید؛ همچنین می توانید از استیکرهای این نرم افزار نیز کمک بگیرید.

از ویژگی های این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام می توان به امکان ساخت بنر بدون نیاز به دانش اولیه اشاره کرد. درواقع با هر سطح دانشی و بدون نیاز به هزینه های گزاف می توانید از این برنامه  در درست کردن بنر تبلیغاتی کمک بگیرید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده امکان اضافه کردن تصویر از گالری برای طراح وجود دارد. می توانید نگاهی به ویژگی های نرم افزار بیاندازید و سپس در صورت تمایل گزینه دانلود را انتخاب کنید. بعد از باز کردن اپلیکیشن طراحی بنر تبلیغاتی اندروید طبق تصویر در اولین قدم یکی از گزینه های create poster یا readymade poster را انتخاب کنید.

اگر  create poster را مطابق مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی انتخاب کردید به صفحه ای برای انتخاب تصویر زمینه منتقل می شوید. مانند تصویر زیر:

نهایتا بعد از انتخاب تصویر پس زمینه و سایز مورد نظر، افکت ها ، تصاویر و متن ها را مطابق آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی اضافه کنید.

به دیگر اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید معرفی شده در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی توجه کنید.

3. PosterLabs

این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی برای اندروید مناسب برای درست کردن بنر تبلیغاتی در جلد مجله ها، فیلم ها و دیگر زمینه های مربوطه است. پوسترلب سه دسته تمپلت Classic, Stylish و Minimal را دارد. می‌توانید در هرکدام از این دسته‌ها طراحی کنید. امکان ساخت بنر فیلم و مستند و قابلیت اشتراک گذاری در کنار قالب ها و افکت های آماده از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار رتبه 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

4. Digital Flyer & Poster Maker

برنامه طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی است. این برنامه فاقد ویژگی های اساسی طراحی  است و قابلیت طراحی از ابتدا را ندارد. در واقع اگر به دنبال الگوهای خارق العاده به منظور ساخت بنر هستید و تبلیغات شما را آزرده نمی کند، می توانید برنامه Digital Flyer & Poster Maker را امتحان کنید.

در این برنامه میتوانید قالب های از پیش آماده را تغییر دهید(تصاویر پس زمینه ،فونت ها و… را ویرایش کنید) ؛همچنین قادرید خلاقیت خود را در طیف وسیعی از الگوهای ارائه شده توسط این برنامه نشان دهید. می توانید در هر زمینه مانند درست کردن بنر تبلیغاتی رستوران، ورزشی، شرکت ها و… از قالب های این برنامه کمک بگیرید.

5. Desygner: Free Graphic Design Maker & Editor

این برنامه طراحی بنر تبلیغاتی کاربردی در ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی کاربرد دارد. از مزیت های این نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی اندروید به سهولت و سرعت کارکردن با آن می توان اشاره کرد. دیزاینر دارای قالب‌های رایگان و به روز است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یا برای قالب‌های بیشتر هزینه بپردازید. به 3 مورد از ویژگی های این برنامه که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی موثر است می پردازیم:

  • قابلیت ایجاد تغییر و شخصی سازی قالب های آماده
  • دسته بندی هدفمند قالب ها
  • قالب های به روز و منطبق بر صنعت طراحی و مد

همانطور که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی مشاهده می کنید در منوی بالای صفحه می توانید یکی از گزینه های posters یا social media را انتخاب کنید سپس با توجه به نوع پروژه یکی از قالب های مربوطه را برگزینید.

همانطور که مشاهده می کنید قابلیت ویرایش هر یک از المان های قالب برای شما وجود دارد.

6. Textgram -Text on Photo,Story Maker,Graphic Design

همان‌طور که از اسم این نرم افزار مشخص است، دست شما را در طراحی متون باز می‌گذارد. با کمک این برنامه می توانید روی تصاویر متن اضافه کنید. این نرم افزار کاربردی در کنار طراحی ui موفق، شامل فونت های متنوع و بسیاری نیز هست. نمونه متن بنر تبلیغاتی اینستاگرام در این اپلیکیشن قابل مشاهده می باشد. ایموجی ها، تگ های سفارشی، فیلتر ها و قالب های آماده نیز از ویژگی های این برنامه هستند. همچنین قابلیت اشتراک گذاری طراحی ها نیز وجود دارد. برای دانلود نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی برای اندروید آن روی لینک کلیک کنید.

هنگام باز کردن اپلیکیشن با صفحه ای مطابق شکل زیر درآموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی  روبه رو می شوید. با انتخاب یکی از گزینه های منوی بالا در پایین صفحه 2 آپشن جدید برایتان باز می شود.

با empty canvas پروژه خالی و با گزینه template mode به صفحه ای مطابق شکل زیر منتقل می شوید. همانطور که می بینید تغییراتی در متن ، تصویر و استیکر می توانید ایجاد کنید. 

همه این برنامه‌ها در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی کاربردی هستند. بسته به اینکه باکار کردن در کدام‌یک راحت‌تر هستید می‌توانید گزینش کنید. در ادامه به پیاده سازی یک پروژه عملی درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی می پردازیم تا با روند کار بهتر آشنا شوید. در این روند ما با برنامه طراحی بنر تبلیغاتی Poster Maker کار خواهیم کرد. برای دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید آن روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

7. Picsart Photo & Video Editor

از آنجایی که این برنامه طراحی بنر تبلیغاتی اندروید بسیار محبوب است و حتی کاربران ios هم آن را دنبال می کنند، آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با پیکس ارت بسیار مفید خواهد بود. این اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید امکانات بسیاری را در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد. برای کار با آن نسخه اندروید یا ios آن را در ابتدا دانلود کنید. سپس بعد از باز کردن برنامه گزینه + را زده و در صحه create عبارت banner  را سرچ کنید. مانند تصویر:

banner template را انتخاب کنید. و قالب مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید.

تغیراتی مثل اضافه کردن تصویر، ویرایش های رنگ و وضوح، قرار دادن استیکر  و … را انجام دهید.

پیاده سازی پروژه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

ابتدا در مرحله اول آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، برنامه را از طریق لینکی که ذکر شد دانلود و سپس نصب کنید. بعد از باز کردن برنامه با محیطی مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید.

روی گزینه create poster  به منظور ساخت پوستر جدید کلیک کنید و سپس ابعاد آن را متناسب با پروژه خود انتخاب کنید.

در مرحله بعدی از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، می توانید استایل عکس پس زمینه (back ground) را از میان گزینه های پیش فرض برگزینید.

می توانید در این مرحله از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی عکس، متن یا استیکر اضافه کنید. با کلیک روی گزینه text قادر به اضافه کردن متن به بنر هستید و پس از نوشتن متن می توانید ویرایش هایی مثل  رنگ و فونت را روی آن اعمال کنید.

از میان استیکر های این اپلیکیشن می توانید در  ساخت بنر تبلیغاتی کمک بگیرید. با سرچ کلمه مناسب بهترین استیکر را مطابق با پروژه خود انتخاب کنید.

همچنین قابلیت اضافه کردن عکس از گالری گوشیتان را نیز دارید. در بخش بعدی از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به نکاتی برای طراحی بهتر می پردازیم. علاوه بر اپلیکیشن ها نامبرده از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با اینشات برای ساخت بنر تبلیغاتی متحرک اندروید می توان اشاره کرد. قبل از آن باید بدانیم چگونه بنر تبلیغاتی متحرک بسازیم.

منبع :

1

2

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x