/ بنرهای تبلیغاتی و متحرک( گیف ) / نکاتی که باید در درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام به آن‌ها توجه کنید
آنچه در این مقاله می‌خوانید

نکاتی که باید در درست کردن بنر تبلیغاتی اینستاگرام به آن‌ها توجه کنید

به 4 نکته کاربردی که در ادامه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی آورده شده است دقت کنید:

  • از لوگو در طراحی بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید. سایز و موقعیت لوگو در بنر باید به نحوی باشد تا مانع از قرارگیری دیگر اجزای ضروری نباشد.
  • پیام و هدفتان را به‌طور خلاصه بیان کنید. پیام شما علاوه بر کوتاه بودن باید خوانا، قابل‌فهم و جذب‌کننده باشد. یادتان نرود استفاده زیاد از متن در بنر شما خواننده را خسته خواهد کرد. می‌توانید با ایجاد حس کنجکاوی در خواننده، توجه او را جلب کنید.
  • از بیننده بخواهید عملی را انجام دهد. حتماً با ترفند Call to action آشنا هستید. برای خواننده بنر گام بعدی را مشخص کند و از او بخواهید مرحله بعدی را طی کند. می‌توانید آدرس سایت خود را بگذارید و درخواست کنید تا کلیک کنند.
  • سادگی محبوبیت دارد. درواقع سختی کار زمانی است که باید در فضای نسبتاً کوچک موارد ضروری را بگنجانید. به همین دلیل است که سادگی در طراحی بنر مهم است. اگر در فضای کوچک از چندین رنگ و یا از تصاویر شلوغ استفاده کنید یا اضافه گویی کنید می‌تواند زننده باشد. پس در انتخاب رنگ، فونت، تصاویر در حین درست کردن بنر تبلیغاتی دقت کنید.

5 ویژگی که بنر شما را برتر از رقبا می کند

طراحی بنر تبلیغاتی مستلزم خلاقیت شماست. چشمگیر بودن بنر شما را از رقبا متمایز میکند. با رعایت اصول زیر در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی موجب محبوبیت بیشتر بنر شما می شود. در ادامه خواهید دید چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب بسازیم.

انتخاب فونت خوانا

مطالعه ای که در دانشگاه نبراسکا انجام شد نشان داد که انتخاب فونت مناسب می تواند به طور قابل توجهی فراخوانی اطلاعات را بهبود بخشد. مشتریان احتمالی شما باید اطلاعات کلیدی مربوط به کسب و کار شما را به خاطر بسپارند تا بتوانند بازدید خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین ، برای آنها آسان تر آن است که آنچه مهم تر است را به خاطر بسپارند.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به فروش های آتی ، افتتاحیه های بزرگ یا رویدادهای خاص با فونت های جسورانه و پررنگ قابل خواندن باشد. می توانید از حروف bold برای برجسته کردن اطلاعات مهم در همه عناوین یا کلمات خاص استفاده کنید تا بلافاصله چشم lمخاطب را به مهمترین جزئیات هدایت کنید.

شخصیت بخشیدن به بنر

بروز تفکر شما در طراحی و درست کردن بنر تبلیغاتی و به دنبال آن برانگیخته کردن عواطف مخاطب، نتیجه و بازخورد بهتری از طراحی را به شما می دهد. یک عکس با کیفیت و خیره کننده می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

تاثیرگذاری رنگ ها در جلب مخاطب

واکنش ذهن انسان در برخورد با رنگ های مختلف متفاوت است. آگاهی بر روانشناسی رنگ ها می تواند از مهمترین اصول آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به حساب بیاید. جدول زیر نشان دهنده کاربرد هر رنگ خواهد بود.

خشم ،هیجان، عشققرمز
سلامتی،رشد، پرورشسبز
آرامش، امنیتآبی
دوستیزرد
صداقت، سادگیسفید
قدرت ، رسمیتسیاه
عشق ،جوانیصورتی
فرئتنی ، صلابتقهوه ای

تناسب بنر و برند

تناسب و یکپارچگی بنر و هدف شرکت یا سازمانی که برای آن طراحی می کنید باید باهم متناسب باشند. برای طراحی بنر تبلیغاتی بهتر است به رنگ لوگوی شرکت، مخاطبان ، محیط  و فعایت سازمان توجه کنید.

انتخاب عنوان مناسب

پیدا کردن عنوانی کوتاه اما جامع اهمیت بسیاری در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی دارد. صراحت در بیان برخلاف روش های تبلیغ نویسی سنتی موجب بهبود بازخورد مخاطبان می شود؛ بهتر است با صراحت انتظار خود را از کاربران و بالعکس پاسخ انتظارت آن ها از خودتان را بدهید. حتی بعضی اوقات نیاز به استفاده از زیرعنوان ها برای سهولت خوانایی مخاطب است. زمانی که نیاز به اضافه کردن توضیحات بیشتر باشد می توانید از زیرعنوان ها استفاده کنید. زیر عنوان ها در زیر عنوان اصلی آورده می شود.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با فتوشاپ

تمرکز این مقاله بر روی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی بود منتها اگر قصد دارید حرفه ای مسیر ساخت بنر تبلیغاتی را ادامه دهید احتمالا برنامه هایی مانند فتوشاپ بیشتر مناسبتان خواهد بود. فتوشاپ از بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام به حساب می آید. به طور خلاصه این روند را طی پیاده سازی مراحل یک پروژه عملی در بخش انتهایی مقاله توضیح خواهم داد.

طراحی لایه پس‌زمینه

ابتدا در وهله اول از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، یک صفحه جدید از قسمت File و سپس New در فتوشاپ با ابعاد 1080 *1080 بازکنید. این سایز استاندارد برای پست‌های اینستاگرام است.

اکنون طبق آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی روی گزینه adjustment در پنل لایه‌ها کلیک کنید و سپس از گزینه solid color رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید. یک‌لایه جدید ایجاد کنید؛ و ابزار brush را انتخاب کنید. به رنگ پس‌زمینه عکس دقت کنید. رنگ رویی را سفید قرار دهید؛ و روی مود overlay کلیک کنید.

یک‌لایه جدید ایجاد کنید و رنگ رویی را مشکی قرار دهید؛ و اطراف تصویر را رنگ کنید. مود را روی overlay قرار دهید. از لایه شماره 1 یک کپی ایجاد کنید و آن را روی دیگر لایه‌ها قرار دهید و opacity آن را کم کنید. می‌توانید تصاویر و بافت‌های دیگری نیز روی این قسمت قرار دهید. تا اینجا آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی ، لایه بک‌گراند شما آماده‌شده است. از طریق group layer می‌توانید تا اینجای کار را در یک گروه قرار دهید. در نتیجه نهایی پروژه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی همراه ما باشید.

نتیجه نهایی

اکنون در مرحله پایانی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی باید  عکس‌ها و متن‌هایی که برای بنر خود لازم دارید را به آن اضافه کنید. اگر لازم است به آن‌ها سایه دهید و یا هر چیزی که فکر می‌کنید بر باب سلیقه شما به زیبایی کار می‌افزاید را اضافه کنید. اگر با ابزارهای فتوشاپ آشنایی ندارید به ابزار ادیت عکس در فتوشاپ و سری مقالات که در دسته‌بندی آن هستند سر بزنید. اکنون که تا پایان مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی همراه ما بوده اید وقت آن است که خود را محک بزنید.

اکنون که تا پایان مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی با ما همراه بودید و با معرفی 7 برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی دیدید چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم، وقت آن رسیده تا طراحی خود را شروع کنید و خود را بیازمایید.


می توان با نصب اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید بنر های حرفه ای ساخت؟

شما با مطالعه مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی نکات ساخت بنر تبلیغات قوی با استفاده از گوشی و نحوه مقیاس گذاری و طراحی آن را فرا خواهید گرفت. همچنین اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید معرفی شده در این مقاله کاربردی بوده و با مطالعه آموزش منتشر شده مکتب تی وی قادر به پیاده سازی طرح های مجسم شده در ذهنتان خواهید بود. با اضافه کردن چاشنی هنر و سلیقه خود طراحی بنر تبلیغاتی اندروید خارق العاده داشته باشید.

کدام برنامه طراحی بنر تبلیغاتی برای خلق آثار با گوشی مناسب تر است؟

در مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، 7 برنامه طراحی بنر تبلیغاتی کاربردی و مناسب برای اندروید و ios معرفی شده است. با توجه به نیاز و خواسته تان از ابزارهای طراحی، بعد از مطالعه ویژگی های آورده شده هر کدام بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم ؟

اینکه چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم و از کجا شروع کنیم بسیار حائز اهمیت است. با طراحی بنر حرفه ای تر نظر مخاطبان بیشتری را جلب می کنید.در طراحی یک بنر ابتدا اطلاعاتی از پروژه از جمله پیام اصلی آن و لوگوی برند را بدست آورید. سپس یک طرح کلی را از طراحی در ذهنتان مجسم کنید و برای هر المان بخشی از طرح را اختصاص دهید. اکنون متناسب با طراحی خود اپلیکیشنی مناسب در راستای درست كردن بنر تبليغاتي اینستاگرام انتخاب کنید.

اندازه مناسب برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مشهورترین شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهاست. این شبکه اجتماعی بهترین فضا برای نمایش خلاقیت‌های بصری کسب‌وکارها محسوب می‌شود، به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها در اینستاگرام حساب کاربری دارند و بنرهای تبلیغاتی خود را در این شبکه نیز منتشر می‌کنند.

اندازه تصاویر مورد استفاده در اینستاگرام در فهرست زیر آورده شده است:

  • تصویر پروفایل در اینستاگرام با ابعاد ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نمایش داده می‌شود. این تصویر باید مربعی و با نسبت تصویر ۱:۱ باشد.
  • تصاویر بندانگشتی (Thumbnails) در اینستاگرام به شکل مربعی با ابعاد ۱۶۱ در ۱۶۱ پیکسل نمایش داده می‌شوند. نسبت این تصاویر نیز باید ۱:۱ باشد.
  • تصاویر اینستاگرام می‌توانند با حداکثر ابعاد ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ بارگذاری شوند. اینستاگرام به صورت خودکار ابعاد این تصاویر را به ۶۱۲ در ۶۱۲ تبدیل می‌کند و در صفحه اصلی (Feed) آن‌ها را با ابعاد ۵۱۰ در ۵۱۰ نمایش می‌دهد. تصاویر مربعی یا مستطیلی باید نسبت ۱:۱ یا ۱.۹۱:۱ داشته باشند. ابعاد پیشنهادی برای تصاویر پرتره (با نسبت ۴:۵) ۱۰۸۰ در ۱۳۵۰ پیکسل است.
  • رزولوشن پیشنهادی برای استوری اینستاگرام ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و حداقل رزولوشن ۶۰۰ در ۱۰۶۷ پیکسل با نسبت تصویر ۹:۱۶ است.

منبع :

1

2

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x