/ تعمیرات / نحوه ساخت اپل آیدی 1
آنچه در این مقاله می‌خوانید

تنها سرویس رایگان موجود گوگل ویس (Google Voice) است که فقط به ارایه‌ی شماره‌ی مجازی مخصوص ایالات متحده می‌پردازد. همان‌طور که اشاره شد این سرویس رایگان است اما برای ثبت‌نام در آن به شماره‌ی تلفن دیگری احتیاج خواهید داشت که باید از خود ایالات متحده باشد، بنابراین در نهایت بازهم لازم خواهد بود تا برای فعال‌سازی این سرویس مبلغی را پرداخت کنید اما متداول‌ترین و ارزان‌ترین راه برخورداری از یک شماره مجازی مطمئن و امن برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

بنابراین پیش‌از ثبت‌نام می‌توانید برای سفارش و ساخت اکانت گوگل ویس برای دریافت شماره و در ادامه تأیید کردن حساب اپل آیدی استفاده کنید که در این آموزش از زومیت به‌طور کامل مراحل آن آموزش داده شده است.

اما در مورد راه‌حل سوم یعنی استفاده از سرویس‌های دریافت پیامک رایگان، با نظر به اینکه در نحوه ساخت اپل آیدی باید جوانب احتیاط در مورد ارائه‌ی اطلاعات حساس رعایت شود، از آن‌جایی که هرلحظه امکان از دسترس خارج‌شدن شماره‌های مجازی موقت یا سرویس‌های دریافت پیامک آنلاینی که از شماره آن‌ها در ساخت اپل آیدی استفاده‌شده وجود داشته و همچنین بیشتر این شماره‌ها به‌دلیل مسدود یا به‌کارگرفته شدن توسط دیگر کاربران امکان ثبت ندارند، از ذکر این سایت‌ها خودداری می‌کنیم.

ساخت اپل آیدی بدون شماره با گوشی آیفون

  • در گوشی آیفون تنظیمات را باز کنید، روی بنز Sign in to your iPhone ضربه بزنید.
  • در صفحه‌ی بازشده روی ?Don’t have an Apple ID or forgot it ضربه بزنید.
  • Create Apple ID را انتخاب کنید.
  • در قسمت Birthday، Last Name، First Name به ترتیب نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. تاریخ بر حسب تقویم میلادی است لذا با استفاده از سایت time.ir تاریخ تولد شمسی خود را به میلادی تبدیل و در این قسمت وارد کنید سپس روی Next در بالا ضربه بزنید.
  • ایمیل اصلی خود را در قسمت Email وارد کنید. این ایمیل شناسه‌ی اصلی اپل ایدی شما هنگام ورود به اکانتتان خواهد بود. همچنین اگر تمایلی به دریافت اخبار و اطلاع‌رسانی‌های اپل ندارید می‌توانید گزینه‌ی Apple News & Announcements را خاموش کنید سپس Next را بزنید.
  • در قسمت Password، رمز عبور و تکرار آن را در قسمت Verify تایپ کنید. رمز عبور باید حداقل هشت کاراکتر بوده و شامل حداقل یک عدد، حروف بزرگ و کوچک باشد.
  • در اینجا باید شماره تلفن خود را وارد کنید اما این مرحله‌ را می‌توانید به‌راحتی پشت سر بگذارید. با حفظ پیش‌شماره روی ایالات متحده، در قسمت مشخص‌شده،‌ همان شماره‌ تلفنی را که از سایت‌های تولیدکننده اطلاعات جعلی استخراج کرده‌اید وارد کرده و روی Next ضربه بزنید.
  • در این قسمت ?Didn’t get a verification code را انتخاب کنید.
  • روی Verify Later ضربه بزنید.
  • روی Continue ضربه بزنید.
  • در این قسمت با انتخاب Agree در پایین صفحه با قوانین موافقت کنید و در پنجره بعد مجدداً Agree را انتخاب کنید.
  • منتظر بمانید تا اپل آیدی شما ساخته شود. پس از ساخته شدن اکانت از شما خواسته می‌شود تا رمز صفحه قفل را وارد کنید تا اپل آیدی به دستگاه شما متصل شود. هم اکنون اپل آیدی شما ساخته شده و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد.

. برای فعال‌سازی و تأیید کردن Apple ID روی Verify Email Address ضربه بزنید.

  • روی Send Code ضربه بزنید.
  • به ایمیل خود مراجعه کنید و از قسمت Inbox آخرین ایمیل حاوی کد تأیید ارسال‌شده از سوی اپل را در این قسمت وارد کنید. پس از تأیید کردن ایمیل، اکنون حساب شما ساخته شده و آماده‌ی استفاده است.

در ادامه برای استفاده از اپل استور و دانلود اپلیکیشن‌ها باید آدرس پرداخت را به حساب خود اضافه کنید؛ برای این کار:

  • اپ استور را باز کنید، نام یک اپلیکیشن را به دلخواه وارد و روی Get ضربه بزنید. در پنجره‌ی پاپ آپ روی Review ضربه بزنید.
  • در اینجا کشور همان ایالات متحده باشد، سپس گزینه‌ی Agree to Terms and Conditions را فعال و Next را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی بعد، بخش Payment Method را روی None قرار دهید.
  • در ادامه صفحه از قسمت پیش‌نیازها مشخصات آدرس جعلی را کپی و در قسمت‌های مربوطه جای‌گذاری کنید. اطلاعاتی که لازم است شامل Street، City، State، Zip و Phone می‌شود و لازم نیست از اسم جعلی استفاده کرده و از اسم خود استفاده کنید. همچنین فیلد Street دوم اختیاری است و لازم به پر کردن آن نیست.
  • پس از تکمیل موارد روی Next و در انتها روی Continue ضربه بزنید. اکنون اپل ایدی شما به همراه تمامی امکانات فعال شده است و می‌توانید برای تکمیل اطلاعات لازم برای اکانت خود مانند ورود پرسش‌های امنیتی به این بخش رفته و مراحل گفته‌شده را پیش ببرید.

ساخت اپل آیدی بدون شماره ازطریق اپلیکیشن اندروید Apple Music

اپل موزیک،‌ سرویس استریم موسیقی شرکت اپل است و این شرکت اپلیکیشن آن را برای استفاده در پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده است. با استفاده از اپلیکیشن اندروید آن نیز می‌توانید بدون وارد کردن شماره به‌راحتی Apple ID خود را بسازید.

برای این کار ابتدا باید با استفاده از یک دستگاه اندرویدی، اپلیکیشن آن را از گوگل پلی نصب کنید. اگر گوشی اندرویدی ندارید می‌توانید با دراختیار داشتن یک لپ‌تاپ مجهز به ویندوز 11 اپلیکیشن آن را با استفاده از این آموزش در ویندوز نصب کنید.

  • پس از نصب و اجرای اپل موزیک، با انتخاب Agree در پایین صفحه با قوانین موافقت کنید.
  • روی Continue ضربه بزنید.
  • در بالای صفحه Sign In را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی Create an Apple ID را از پایین صفحه انتخاب کنید.
  • در فیلد‌های Apple ID ایمیل اصلی، Password رمز عبور (که باید حداقل هشت کاراکتر بوده و شامل حداقل یک عدد، حروف بزرگ و کوچک باشد)، First name نام، Last Name نام خانوادگی، Date of Birth تاریخ تولد به میلادی (که ازطریق سایت time.ir باید تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل و در این‌جا وارد کنید) را به‌دقت پر کنید. قسمت Country/Region را روی United States تنظیم کنید. در نهایت با انتخاب Agee to Terms and Conditions روی گزینه Next ضربه بزنید.
  • در این مرحله به ایمیل خود مراجعه کنید و از قسمت Inbox آخرین ایمیل حاوی کد تأیید ارسال‌شده از سوی اپل را در این قسمت وارد کرده و Continue را انتخاب کنید.

اکنون اپل آیدی شما ساخته شده است و می‌توانید در دستگاه‌های مختلف لاگین کنید؛ اما برای تکمیل اطلاعات لازم در مورد حساب خود مانند افزودن پرسش‌های امنیتی و افزودن اطلاعات آدرس به این بخش مراجعه کنید و مراحل باقی‌مانده را پیش ببرید.

ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن ازطریق نرم افزار iTunes

در گذشته تنها با استفاده از نسخه‌ای خاص از آیتونز امکان ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن فراهم بود. به‌نظر می‌رسد این محدودیت به‌کلی برداشته شده است چراکه در تست‌های زومیت از آخرین نسخه آیتونز، می‌توان بدون احتیاج به شماره برای ثبت یک اپل آیدی جدید استفاده کرد.

بنابراین می‌توانید از هر نسخه آیتونز برای این کار استفاده کنید. آیتونز را می‌توانید برای ویندوزهای ۱۰ و بالاتر از این لینک و برای ویندوزهای قدیمی‌تر و مک از این لینک دانلود کنید.

۲. از نوار ابزار بالا روی گزینه‌ی Account کلیک کرده و روی Sign In کلیک کنید.

۳. در پنجره بازشده روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید و منتظر بمانید تا قسمت ثبت‌نام در صفحه اصلی بارگذاری شود.

۴. روی گزینه Continue کلیک کنید

۵. در این صفحه ایمیل، رمز عبور و تکرار آن را باید وارد کنید. این ایمیل شناسه‌ی اصلی اپل آیدی شما هنگام ورود به اکانتتان خواهد بود پس در انتخاب آن دقت کنید که ایمیل اصلی و دائمی شما باشد. همچنین رمز عبور باید حداقل هشت کاراکتر بوده و شامل حداقل یک عدد، حروف بزرگ و کوچک باشد.

در ادامه از قسمت Country/Region کشور را روی United States قرار داده و با تیک‌زدن علامت کنار Terms and Conditions با قوانین و شرایط ساخت اپل آیدی موافقت کنید. سپس ادامه مراحل را با کلیک روی Continue پیش ببرید.

  • در صفحه‌ی بعد مشخصات فردی شما به‌همراه سؤالات امنیتی پرسیده می‌شود. تأکید می‌شود که در هنگام وارد کردن اطلاعات دقت لازم را مبذول کنید چراکه از تمامی اطلاعاتی که در این صفحه ارائه می‌شود برای بازیابی رمز یا احراز هویت استفاده و از شما درخواست می‌شود.

در قسمت First Name و Last Name به‌ترتیب نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. سپس تاریخ تولد را برحسب تاریخ میلادی را در قسمت Birthday مشخص کنید

در قسمت Security Questions که مربوط به سوالات امنیتی می‌شود باید سه مدل سؤال را به‌دلخواه خود با بازکردن باکس مقابل Question 1,2,3 معین و سپس پاسخ آن را در فیلدهای Answer 1,2,3 بنویسید. دقت کنید که حتماً از سوالاتی استفاده کنید که جواب آن‌ها را می‌دانید، همچنین از نوشتن پاسخ‌های نادرست به سوالات شخصی‌تان خودداری کنید و جواب آن‌ها را حتماً در جایی یادداشت کنید.

در انتهای صفحه گزینه‌ی SUBSCRIBE TO APPLE EMAILS را که برای ارسال اخبار و اطلاع‌رسانی‌های جدید به ایمیل کاربر است مشاهده خواهید کرد که پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از شلوغی ایمیل آن‌ را غیرفعال کنید. پس از تکمیل این سه قسمت روی گزینه Continue کلیک کنید.

منبع :

1

برچسب ها :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

کل :
میانگین :
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x